Bianca DekkerBianca Dekker
Moderator

Een afspraak die ik nu ECHT ga maken met mijzelf is om een boek te creëren van mijn blogs, posts en mails.
Dit ligt al 9 maanden stil!
Ik blijf maar smoesjes bedenken en laat andere dingen voorgaan.
Mijn blauwdruk en statements hebben voor mij zeer duidelijk gemaakt dat ik niet eerlijk ben tegen mezelf en andere dingen voor laat gaan.
Terwijl ik diep in mijn hart wéét dat dit is wat mij voedt.
Ik ga echt een betere balans zoeken tussen de dingen die MIJ voeden enerzijds en me bezig houden met anderen (coaching / cursus / social media etc) anderzijds.

Dan is de vraag: HOE GA IK DIT DAN DOEN?

En dan is het antwoord dat ik weer mijn oude routine moet gaan oppakken die ik geleerd heb tijdens de intensieve training die ik volg.
Deze systemen helpen mij te focussen op de dingen die belangrijk zijn en daar prioriteiten in aan te brengen.
Ik heb dit twee maanden geleden losgelaten en door mijn vingers laten glippen.
Allerlei argumenten opgeworpen waarom het toch beter was voor mij om dit NIET meer te doen.
Maar ik sta ook voor EERLIJKHEID & WAARHEID.
En dan moet ik bekennen dat dit eigenlijk smoesjes waren omdat ik bang ben om een boek uit te brengen.
Dat is weer een ander verhaal, en om daar mee om te gaan zal ik andere vragen aan mezelf moeten gaan stellen.

Maar dit is één van de dingen (en het is GROOT voor mij) wat ik n.a.v. Zielskracht echt gerealiseerd hebt.
Als ik dit ga doen, dan voed ik echt mijn ZIEL.

• Deze reactie is gewijzigd 9 maanden, 3 weken geleden door Bianca DekkerBianca Dekker.